Pewnie znacie ta hisotia z AQyiwią i AQtiwa (jesli nie to naszybko wyjasniam ze ona pisala ze jestem debilem itp itd) A dzis z Damitem tyle ze on obrazal moja kol Kinge334 oto zdj
Nie pokoleji ale ulozcie sb
A tak wgl do jutro Moze jescze jakiegos posta wstawie bayy!!Good night
Tia... jest 30 po 19. a ja dopiero o tym pisze o.O Mam smutną wiadomość... Nie będę miała neta przez max. 3 tygodnie :< Więc pisać nie będę mogła na blogu... Mam nadzieje że Damon sb jakoś poradzi.. Oby... AANNIIAA11 będzie się opiekowała mym kontem... Ech... codziennie musi mi zarobić 500 sc ^^ I przynajmniej 500 fame :/ Hmm... o 19 jadłam obiad xD A może kolacje ? :o